Mindy's English Diary 英文日記

我的願望是出版一本英文日記書,捐贈版稅,幫助窮困家庭的小朋友,快樂地學好英文。希望獲得大家的支持,輕鬆學英文就從我的部落格開始吧!
Let's go!

本網站英文日記由張國隆和劉世彬老師,及外籍友人Tammy指導,特此致謝.

星期一, 5月 08, 2006

期中考試

Midterm Test
Time flies in the wink of an eye, in a few more days I will have my midterm test. Since I didn’t do as well as expected on my first test, I learned my lesson and I am working harder than before. Therefore, after working hard for more than one month, I hope I will improve.
[乖乖虎線上陪讀]



字彙加油站:
wink:v. 眨眼
expected:.a. 期望的
learned my lesson:學到教訓
improve:v. 改進


期中考試時光飛逝,再過幾天就要段考了,由於第一次段考考得並不理想,我已經學到教訓了,所以這一次我比以前用功,經過這一個多月的努力,我希望能有所進步。