Mindy's English Diary 英文日記

我的願望是出版一本英文日記書,捐贈版稅,幫助窮困家庭的小朋友,快樂地學好英文。希望獲得大家的支持,輕鬆學英文就從我的部落格開始吧!
Let's go!

本網站英文日記由張國隆和劉世彬老師,及外籍友人Tammy指導,特此致謝.

星期一, 5月 08, 2006

段考成績的期待

Expectation of the Midterm Test
Today was the most flustering day of my life. Do you know why? It is because the teacher handed out our test answer sheets. After I found out my Chinese, Math, English, and Biology grades, I was very satisfied. However, the result of one subject, Social Studies, is still unknown. I have a feeling that I didn’t do too badly and I am looking forward to getting my social studies answer sheet back.
[乖乖虎線上陪讀]

字彙加油站:
fluster:v. 慌亂
handed out:發回
answer sheet:考卷
Biology:n. 生物
Social Studies:n. 社會學
looking forward to:期待


段考成績的期待
今天真是有生以來最心慌的一天,你知道為什麼嗎?因為老師發下幾科段考的答案卷了,我已經知道成績的有國文、數學、英文、和生物。對於這幾科的成績,我覺得非常滿意,但是還有社會科還沒公佈,我覺得我應該考得不差,我期待能趕快拿到社會科的考卷。